Zwroty i reklamacje

 Zwroty i reklamacje realizujemy według regulaminu.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi polegającej na założeniu Konta w Sklepie internetowym)

Adresat: F.H.U EL-KIBA S.C., ul. Sienkiewicza 50A, 69-100 Słubice , adres e-mail: kontakt@el-kiba.pl

Ja/My(*) ………………..…………………………………………………………………………………..……………………………………

niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)

…………………………………………………………………………………………………………………………..……………………...…..

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ………………………………………………………………………………………………..

Adres konsumenta(-ów) …………………………………………………………………………………………………………….…

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 …………….…….…………………………….…………..

Data ………………………………………………….…



2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Koszty wysyłki towaru ponosi Usługobiorca.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. El-Kiba S.C. Katarzyna Nowak, Jarosław Nowak
Sienkiewicza 50A lok. 50A

69-100 Słubice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

F.H.U. El-Kiba S.C. Katarzyna Nowak, Jarosław Nowak
Sienkiewicza 50A lok. 50A

69-100 Słubice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty wysyłki towaru ponosi Usługobiorca.

 Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl